Volgers

maandag 17 september 2012

CCC #2-Alles Mag




Ook vandaag hebben wij voor jullie bij Creative Cutting Challenges een nieuwe uitdaging.
Deze keer is dat: "Alles mag", dus laat lekker jullie creativiteit los en doe gezellig mee met deze uitdaging.
Ook DT meiden hebben hele mooie creaties gemaakt, dus kom snel binnen kijken!
Ikzelf heb twee babykaartjes gemaakt, hier kun je nooit genoeg van hebben!
Bij één heb ik flock poeder op het beertje gebruikt en bij de andere beer weer glitterpoeder en de vacht van het schaapje heb ik met Liquid Appliqué White wollig gemaakt. Beide stempels zijn van Marianne Design.
En wij hebben deze week niet een, maar liefst twee sponsors en dat zijn:

Jaliska (met de prijs: 7,50 euro voor flock/flex in A4 formaat )


+ Jane Creative (als prijs: leuk setje met onder andere bedels)


De winnaar krijgt dus 2 mooie prijzen!!!

Bedankt voor jullie lieve reacties

2 opmerkingen:

  1. Wat geweldig gemaakt zeg,dit is echt super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes Ula!!! De details die je hebt gebruikt maken deze kartjes zeker af. echt top creaties.
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula