Volgers

dinsdag 11 september 2012

EKEF #132


Deze kaart heb ik voor EKEF gemaakt. Het thema voor vandaag is: "Gebruik VILT op je kaart".
Ik kwam snel op de sneeuwvlokken terecht: zacht en pluizig. De grootste uitdaging was nu een winterkaart te gaan maken. ;D
De kleuren waren snel gekozen en met hulp van dit schattig stempeltje en extra glitter is het toch nog gelukt.
Ook de andere meiden uit Team Roze hebben prachtige creaties gemaakt, ga naar ons blog toe en geniet ervan, maar we vinden het ook leuk als je gezellig met de uitdaging mee wilt doen. :D
Onze sponsor is deze keer:


Bedankt voor jullie lieve reacties

16 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaartje is het geworden. Complimenten..

    Groetjes

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die is echt superleuk Ula!!
    Leuk, die sneeuwvlokken van vilt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart heel erg mooi
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ula wat een geweldig mooi winterkaartje heb je gemaakt.
    BBBrrr echt koud.Ik hoop dat de echte kou en sneeuw nog heel lang weg blijft.
    Mooie kleur combinatie en die grote sneeuw vlok is ook super gaaf.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi kaartje Ula!!! Prachtige kleurtjes en ik vind je sneeuwsterren heel mooi!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwwww Ula,Wat heb je dit schitterend gemaakt.
    De kleur vind ik echt zo mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een snoezig winters kaartje! Erg mooi. Prachtige kleur ook.
    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje, de sneeuwster is geweldig en de kleur is zeer mooi gekozen.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jij maakt zulke mooie kaarten ,die speld heb ik ook gemaakt is zo mooi geworden bedankt daarvoor meis groetjes henny of lightframe3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een schitterende kaart!! Mooi model en wat een lief snoesje!! Mooie koele winter kleuren!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende sneeuwster heb je gebruikt, Ula...het is een heel aparte kaart geworden...Snoesje is heel mooi ingekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, wat een super mooi kaartje Ula, prachtige vorm en heerlijke kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ula , ik moest zo lachen om jouw reactie op mijn kaart ....Wat houdt je tegen ??!! Ik vind je kaart voor EKEF erg mooi. Wat een prachtige kleur is dat. En een lieve stempel. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula