Volgers

dinsdag 30 april 2013

C&s #165



Vandaag begint een nieuwe uitdaging bij C&S Chalenge Blog.
Het thema is: "Rood, Wit, Blauw en Kraft ! en als optie een beetje oranje (hoeft niet met een koninklijk tintje)". Team Turkoois heeft weer voorbeeldjes gemaakt.
De sponsor voor deze week is:


Ik heb een bloemkader uit kraft gesneden en de vlinders gestempeld met mijn Stampin'Up stempeltjes en daarna uitgeponst. Achter een geëmbosd achtergrondje en binnen de kader een klein postkaartje met de tekst ook van Stampin'Up. Niet te veel meer erop gedaan, ik wilde het luchtig houden en de vlinders voor zichzelf laten spreken. HIER meer over de gebruikte materialen.

Alvast een hele gezellige Koninginnedag en bedankt voor jullie bezoekje

11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Ula, wat een zomerse kaart! Heel mooi en bijzonder :-)

    Een paar daagjes geleden heb ik je een mail gestuurd. Is die wel aangekomen bij je?
    Ik wens je een hele fijne kroningsdag!


    Lieve groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke kaart, Ula!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart Ula....heel gaaf gedaan met al die vlindertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele andere invulling van rood wit blauw, ik vind het geweldig goed gevonden en prachtig!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk en mooi geheel.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww wat een prachtige kaart Ula!!! Lekker vrolijk zo met die vlinders...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke Hollandse kleuren kaart!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je deze kaart geweldig gemaakt, ik vind
    hem super ☼

    Een gezellige (knutsel)week nog ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart met al die kleurige vlinders!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula