Volgers

maandag 15 april 2013

CCC #17 KLEUREN UITDAGING


Het is weer maandag en tijd voor de nieuwe uitdaging bij CCC. Deze keer hebben wij voor jullie een kleurenuitdaging. Wij vragen om de kleuren: rood-wit-blauw OF oranje-wit.
Onze sponsor is:


2 Cute Ink


Wij als DT mochten ook een digi uitzoeken en gebruiken. Ikzelf heb voor: Puppy Love Digital Stamp gekozen en als kleuren oranje-wit. Mijn andere collega's hebben ook hele lieve digi's gebruikt en geweldige kaarten gemaakt. De banners heb ik makkelijk met de Cameo gesneden en de achtergrond geëmbosd met mijn embossingmal van Stamnpin'Up.

Bedankt voor jullie lieve reacties

8 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende mal heb je gebruikt, mooi
    geëmbost en de lieve stempel erop maakt het tot
    een mooi geheel, super kaartje ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw Ula, het is weer een bjoetie meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een dot van een kaart Ula.... heel leuk die banners op die achtergrond!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze heb je ook geweldig gemaakt Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een scheetje van een kaart, heerlijk fris zijn de kleuren oranje en wit.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve kaart Ula! Die banners zijn goed bedacht en die embossingmal moet ik ook maar eens aanschaffen. hihihihi
    De digi maakt het helemaal af.
    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig is die stempel hé :D En met al die vlaggen er achter, het is één groot feest ;p
    Gezellige kaart meis!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula