Volgers

maandag 6 mei 2013

CCC extra inspiratie #18 BLOEMEN




Hier nog een creatie voor het CCC blog. Het thema is: "BLOEMEN". Jullie hebben nog een week tijd om gezellig mee te doen.
Ik heb deze duokaart eerst ontworpen en je kunt hier meer erover vinden. Ook onze gastdesigner Maria, DT leden Karin en Margret hebben prachtige voorbeeldjes gemaakt.



Toen ging ik nog even ermee verder en heb er een andere variant op gemaakt. Deze kun je HIER vinden.
Beide kun je van onder vast maken en zo blijft je kaart mooi staan. Leuk voor een jarige, maar ook voor Moederdag!

Bedankt voor jullie lieve reacties

5 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende bloemenkaart Ula!!! Leuke frisse kleuren en wat een grappig modelletje!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige kaartjes zijn het geworden! Je kan ze bijna ruiken ;p

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje, je word er helemaal vrolijk van gr renate en wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig gemaakt Ula.

    Hugs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula