Volgers

zaterdag 18 mei 2013

Nieuw huis...




Vandaag toen ik thuis van mijn werk kwam, ben ik meteen met deze kaart begonnen. Doordat ik regelmatig wat kaartjes op mijn werk kwijtraak, kan ik weer lekker door gaan knutselen. Nu heb ik een paar kaarten voor een nieuw huis, baby en jubilarissen nodig, dus aan de knutsel maar!  ;D
Deze kaart heb ik met een leuke digi van Meljen's Designs gemaakt. Het plaatje is bewerkt met Stampendous Fran-tage Shabby White.
Op de achtergrond heb ik eerst een tekst gestempeld en daarna nog met een embossing mal bewerkt.
Het is misschien niet helemaal te zien, maar het is een mal met huizen.

Met deze kaart doe ik graag mee met de uitdaging van:
- Meljens Designs: Words with Friends (use lots of words)

Bedankt voor jullie lieve reacties

9 opmerkingen:

  1. hallo Ula, wat heb je een prachtige nieuwe woning kaart gemaakt! een hele mooie digi en ik zie je huisjes hoor en dat Frantage wil ik ook zo graag.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart is dit Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So, so pretty. Love all the pretty details.
    Thanks for playing with us at Meljen's Designs this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje Ula, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This card is so pretty! I love the fence die cut! It's really sweet! Thanks for joining us this week at MelJen's & Good Luck!
    ~Gina MJD DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige stempel en ik vind je kaart
    er echt schitterend mee gemaakt, toppie hoor ☼

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula