Volgers

maandag 22 juli 2013

CCC #24 Alles mag




Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe uitdaging bij CCC. Wij gaan het vandaag erg leuk en makkelijk voor jullie maken. Het thema is: "Alles mag", dus wij hopen veel mooie, originele en vooral verschillende creaties te zien.
Wat ook belangrijk is, dat deze uitdaging i.v.m. de vakantie 4 weken duurt, dus jullie hebben extra tijd om wat leuks te maken!!!
Wij hebben voor deze uitdaging ook nog twee leuke sponsors:

Plot4Fun

Plot4Fun

en

Meljens

Meljen's Designs

Ik heb met een digi van een van onze sponsors: "Flowers in My Pocket". Een kaart in vorm van een short gemaakt en het plaatje als een zakje gebruikt. De bloemen erin heb ik in 3D opgeplakt, zodat het lijkt alsof ze erin zitten. Ik heb de kaart en digi met mijn Cameo uitgesneden en de mini knoopjes met de geweldige mal van Stampin Up gemaakt.

Bedankt voor jullie lieve reacties

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula