Volgers

woensdag 17 juli 2013

SUPERUITDAGING 3 - ZOMERFUN


Wij hebben voor jullie nog een nieuwe superchallenge bij C&S!
De opdracht van de 3e Superchallenge is: "Een drieluik vol vakantiefun!"

Een drieluik is een combinatie van drie werkstukken, die samen één geheel vormen. Dat kan door de vorm, door de sfeer of door de materialen zijn, zolang het maar bij elkaar hoort.
Wat kun je winnen? Een reportage in uitgave 10 van Cards & Scrap.
In deze reportage wordt de winnaar zelf in het zonnetje gezet!
Start Superchallenge: 16 juli 2013
Eind Superchallenge: 13 augustus 2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula