Volgers

zondag 17 mei 2009

Mhmm...delicious {Whiff of Joy challenge #30}

Mijn summer kit van Whiff of Joy is net gisteren aangekomen!
Wat zijn dat prachtige stempels !!! 
Toen ik de nieuwste challenge las, wist ik meteen welke stempel zou ik gebruiken!

O wat ziet die er toch heerlijk uit.;-))
Een plaatje om op te eten en echt een kaart voor een VRIEND.
Ik heb geprobeerd een wat kleinere kaart te maken 13,5x 13,5 cm om te kijken
of dat ook leuk wordt.

Ik ben erg tevreden en ik hoop, dat jullie die ook leuk vinden.....

De aardbeien heb ik met Puffy marker red bewerkt en ze voelen
en zien uit bijna als echt !

Papier: Bazzix cardstock roze, groen en rood en Design Papers van Die Cuts w. A View
   -Nursery Girl - Strawberry (Glitter accents paper)

Stempels:
Whiff of Joy meisje op de knieën, 2x aardbeien en tekst "My sweet Friend"
Embellishments: label, lint
Color Medium: Cat's Eye Moss Green en Derwent watercolour
Stickles: Candy Cane en glitterpen transparant

XXX,
Ula

1 opmerking:

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula