Volgers

vrijdag 8 mei 2009

Nog een kaartje


Ik had nog wat papier over.Al zie je het misschien niet zo goed, 
maar het papier met retro bloemen heeft ook nog een laagje met glitter.
Daarom heb ik het rokje van Tilda ook een beetje met glaze bewerkt. 

Het is al een stuk beter te zien op de volgende foto...

hier dus duidelijk te zien

Papier: Bazzix cardstock wit en bordo en Design Papers van Basic Grey en nog restje.
Stempels: Magnolia
Embellishments: bloemen, bradz, parels
Ponsen: Fiskas randpons
Color Medium: Colorbox roodbruin, Cat's Eye Chianti , Derwent watercolour, chalk
Stickles: Candy Cane
XXX,
Ula


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula