Volgers

donderdag 10 juni 2010

Feesten!!!






Eindelijk valt er ook wat te vieren, maar dat lezen jullie in mijn volgende berichtje ...
Heerlijk weer gaan knutselen, dat heb ik zo ontzettend gemist!
Ik heb een stempel van
Penny Black nieuwste serie gebruikt, het leek me zo toepasselijk en het was ook al een tijdje geleden dat ik deze serie heb gebruikt.Ik heb de kat in 3D gemaakt, maar het is helaas niet zo goed zichtbaar. 
Het kaartje 10,5x 21 cm heb ik ook al hele lange tijd niet gemaakt en juist sketch van Fussy and Fancy Friday Challenge is er helemaal voor gemaakt!

GEBRUIKTE MATERIALEN:
Papier: wit, oranje en design papier B-day
Stempels: Penny Black clear 
Ponsen: cuttlebug achtergrond swirl, nestabilities, borderpons swirl en cirkel-ponsen 
Embellishments: lint
Color Medium: Cat's Eye, Aqua promarkers

Bedankt voor het kijken en groetjes

10 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk en mooi kaartje heb je gemaakt Ula!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend is je kaart! ben erg benieuwd hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card Ula, beautiful images and great job with the sketch.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. such a happy fun card ula...thanks for joining in the fun at Penny Black Saturday....hugs kath xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk feestelijk kaartje Ula. En PB blijft gewoon altijd leuk.
    Ben benieuwd wat voor nieuws je hebt en fijn dat het goed nieuws is.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaart, Ula :-)
    en nog eens bedankt voor de antwoord wegens vaderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Ula

    I absolutely love your card! fantastic job, thanks for joiningus at penny black saturday

    Joey.x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. aww this is gorgeous Ula I love the sketch and the images you've used hugs JIll xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card, fabulous coloring and adorable images. Thanks for joining us at Fussy and Fancy.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula