Volgers

woensdag 30 juni 2010

Voor de jarige




Gisteravond, dacht ik, dat ik zo lekker bezig was en wilde even wat anders doen.Maar gelukkig keek ik op onze kalender en .... ooo over een paar dagen hebben we nog een Jarige in Engeland!!!Oeps ! 8(  en dus ben ik snel aan het werk gegaan.Het gaat om ons neefje, de zoon van mijn schoonzusje en die wordt 12 jaar oud.Hij houdt natuuurlijk ook ... van voetbal, dus maar eerst een geschikte sketch zoeken.Het papier dacht ik mag groen en wit en zwart zijn, maar de sketch... geen die ik echt geschikt vond.Gelukkig keek ik nog verder (en het was al 22.40) en toen zag ik hem van Sketch Saturday, helemaal PERFECT! Doorwerken !!! Snel doordenken ... voetbal, WK, Engeland (dus een beetje rood).
Vanmorgen nog even snel afgewerkt en laten drogen.En ik vind de kaart aardig gelukt en toch nog op tijd af.

Mijn schoonzusje kijk ook af en toe op mijn blog, maar die gaat het gelukkig niet doorvertellen (hoor je schat!) ;D

GEBRUIKTE MATERIALEN:

Papier: geel, zwart, parelmoerwit en scrappapier
Stempels: Gillian Roberts en eigen tekst 
Ponsen: nestabilities en Qk. bal
Embellishments: lint, dotspen
Color Medium: copics

Bedankt voor het kijken en groetjes

8 opmerkingen:

  1. wat een prachtig stoer kaartje is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig jongenskaartje Ula!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ula,

    Wat een leuke kaart! Waar heb je die pons van de voetbal vandaan? Ik vind hem geweldig!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your card is gorgeous Ula. Love the image and beautiful papers!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh this is fabulous Ula, brilliant job with the sketch and love the footballer.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super gaaf en stoer kaartje Ula.
    En wat een mooie stempel past helemaal bij de tijd van nu. olé olé.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De juiste kaart voor een voetbal-fan....

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula