Volgers

maandag 17 januari 2011

Love is ...



Met het papier van BoBunny heb ik deze kaart (14,5x 14,5 cm) gemaakt. De afdrukjes van Magnolia samen gemaskeerd en uitgestanst met nestabilities scallop hart. Ik heb Tilda met copics weer ingekleurd. Een grote bloem van Magnolia erop, meer vond ik te veel van het goede. Alleen nog een beetje glitter (zilver en roze) voor extra effect en het stukje hartjes lint om de kaart makkelijke open te maken.
Binnen de zijkantjes met hartjes embossing gedaan en dan met Cat's Eye kleurtje gegeven (roze, zwart en rood).
Bedankt voor het kijken en groetjes

5 opmerkingen:

  1. wat een geweldig kaartje weer Ula!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart,heel mooi geworden.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende romantische kaart is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a cute, gorgeous card Ula.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart weer! Je bent helemaal in de magnolia's of niet? mooi papier heb je gebruikt.
    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula