Volgers

maandag 31 januari 2011

My little friend...




WIL JE OOK DE BOVENSTAANDE ENQUÊTE INVULLEN?
BEDANKT!

Soms moet je gewoon een stempeltje hebben en dat was hier ook het geval. Alleen lag hij al uitgeprint te wachten op een goed idee. Dan had ik ook zo goed als het papier uitgezocht, maar er kwam steeds iets anders tussen. Ik was erg blij toen ik de challenge van Mo's Challenge Blog #67 - "It's a Color" (with red, yellow, orange and neutrals) zag. Ze hebben precies om de kleuren gevraagd die ik wilde gebruiken. Lekker zonnige en warme kleuren.
Als dat niet toeval is! Ja, dan moet je gewoon doorzetten en het kaartje gaan afmaken. Ik wilde het vrolijk en ook een beetje fijntjes houden i.v.m. het meisje. Zo lief samen met dat kleine vogeltje!

GEBRUIKTE MATERIALEN:
Papier: cardstock en scrappapier "ZOMER"
Stempels: digi Mo Manning
Ponsen: nestabilities, MS pons deco flower, Magnolia bloem mal en cuttlebug krul
Embellishments: lint, brad
Color Medium: Cat's Eye, copics

Bedankt voor het kijken en groetjes

11 opmerkingen:

  1. prachtig is dit zonnige kaartje, en nu heb ik gestemd hoor, mijn maatje stond er nu tussen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijk zonnig vrolijk kaartje.
    En wat een lief stempeltje is dit.
    Fijne avond En nog van harte gefeliciteerd met je nieuwe job als DT lid bij DML. Super gaf hoor veel succes.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje Ula! Krijg nu extra zin in de zomer!!! Hij is erg lief geworden.
    Veel succes met de challenge!
    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Ula,super stempel,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje Ula....idd precies de kleuren die bij het plaatje passen....heel mooi gekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So pretty! I like the big flower. Glad you joined us in Mo's Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Ula! What a lovely job on this card! Thanks so much for joining us at Mo's this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ula this is a beautiful card.. I love your embellishment. Thanks for joining us at Mo's.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Ula...how absolutely precious!! I love this little girl...I may have just added this little darlin' to my "wish list" this morning! Hehehehe! Such pretty coloring and perfect use of these fun challenge colors! I really, really love the doohickey flower!!! It's perrrrrfect!! So glad you entered this week's challenge at Mo's!! Pat Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love your card, Ula and it's perfect for the challenge at Mo's this week. Thanks so much for joining us.. hurry back again. Peggy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig kaartje Ula, en zulke mooie kleuren.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula