Volgers

dinsdag 19 juli 2011

Aardbeien plukken....



Vorige kaartje heeft me zo geïnspireerd, dat ik nog een smakelijke kaart met zomerfruit heb gemaakt. Deze is met Tilda die lekker van de aardbeien staat te smullen. Erg lang kon ik hier niet naar kijken, anders kreeg ik zelf erg veel trek in de zoete en geurende aardbeien! En nu ga ik het ook jullie veel te lekker maken. ;D

Tilda komt van de op een na nieuwste serie net als het papier. De losse aardbeitjes komen van vorig jaar of is dat van 2 jaar terug???
Met Martha Stewart borderpons, heb ik het randje met kleine bloemetjes gemaakt. Net zo wit als die van de aardbeien plant zelf. De tekst stempel komt ook van mijn webwinkeltje.

Bedankt voor het kijken en groetjes

13 opmerkingen:

  1. Het water loopt me in de mond bij het kijken naar jouw prachtige kaartje Ula!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, ik vind je kaart echt super!! Ben dan ook dol op aarbeitjes, hi,hi,hi...is dat ook een stempel dan die lossen aardbeien?? errug leuk.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ula,
    Wat een heerlijke zomerse kaartje zeg.....ik krijg er helemaal lekkere trek van....dus...morgenochtend eerst even een bak hollandse aardbeien halen...uh...of toch kersen....hmmm!
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adorable and beautiful card Ula, pretty colours and sweet image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk kaartje geworden,om op te vreten!!!

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel fruitig kaartje Ula, erg leuk en mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Ula,
    Wat een allerschattigst kaartje. Tis dat het papier is anders zou je het spontaan willen eten.
    Gr Karin Versteeg

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mmmmm....lekker! Ik heb van de week aardbeien gekocht die ook zo heerlijk zoet roken maar oh wat waren ze zuur :))))

    Super schattig kaartje, helemaal in aardbeistijl!

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig kaartje Ula.
    Wel heel toepasselijk papier heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuk kaartje zeg!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O deze is ook super schattig, en zo mooi die aardbeien ingekleurd, je zou er zo in happen ;-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula