Volgers

vrijdag 29 juli 2011

Lekker op vakantie...


Eindelijk is het zover, wij gaan ook lekker op vakantie.
Ik zal zeker het knutselen en lekker bloggen even moeten missen. Misschien een beetje goed tegen mijn verslaving...???
Het was misschien erg stil en rustig hier op mijn blog de laatste tijd, maar ik zelf ben wel druk bezig met allerlei kaartjes (voor mijn DT werk en opdrachtkaartjes) maken. De eerste kan ik helaas nog niet laten zien en de andere zijn snel weggegaan dus niet eens de tijd gehad om ze netjes op de foto te kunnen zetten.

Ondertussen komen nog een paar van mijn creaties (automatisch) hier verschijnen i.v.m. geweldige challenges. Als ik terug ben, ga ik meteen jullie lieve reacties lezen... hoezo verslaving? ;D

Ik wens jullie allemaal fijne weken en tot binnenkort
groetjes

8 opmerkingen:

  1. Ula, geniet van je vakantie, dan genieten wij lekker van je creaties die autmatisch gaan verschijnen.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ula....ik wens jou en de jouwen een heel fijne vakantie en als ik een creatie van je zie verschijnen, zal ik er zeker op reageren....jij verslaafd aan berichtjes??....ik niet hoor!!....lol
    Geniet van je vakantie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele fijne vakantie!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ula ik wens jullie een hele fijne vakantie en lekker genieten.
    Ben benieuwd naar je nieuwe creaties.
    En ik denk als jullie terug zijn wij vakantie hebben.
    Groetjes veel plezier en heel veel mooi weer.

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je een hele fijne vakantie, geniet ervan!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ula, een hele fijne vakantie!! Ik hoop dat jij en je gezin lekker genieten. Ik ben erg benieuwd wat je gemaakt hebt. Ik houd je blog in de gaten!
    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele fijne vakantie gewenst, geniet ervan,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. fijne vakantie Ula enne.... ben benieuwd of je afgekickt bent als je vakantie afgelopen is;)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula