Volgers

zondag 4 december 2011

KAREN'S DOODLES QUIZ



Voor de laatste keer pakken wij als design team voor Karen's Doodles nog eens uit, ditmaal met een quiz!
Alle vragen gaan over Karen's Doodles en kunnen allemaal beantwoord worden met een getal. In sommige gevallen moet je misschien gokken, andere kun je opzoeken of uitpuzzelen. Het antwoord is dus uiteindelijk ook een getal. De winnaar wordt getrokken uit de personen die het juiste getal doorgeven of is diegene die er het dichtste bij zit.

Wat kun je dit keer winnen? Wel, dat zijn 5 digi's naar keuze uit de webshop én een digi speciaal ontworpen door Karen, in overleg met jou.

En wat moet je nog meer doen dan alleen het goede getal doorgeven? Kijk en lees HIER

De quiz loopt tot 30 december 2011 18:00 uur en de winnaar wordt 31 december bekend gemaakt.
Erg veel plezier en succes!

groetjes Ula

1 opmerking:

  1. Hai Ula,

    Ja vet spannend deze quiz maar ook jammer dat het de super aller laatste zal zijn.
    Ook voor jullie is dit toch wel erg jammer.


    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula