Volgers

vrijdag 16 december 2011

Kerstversiering


Benodigheden:
- 4x lege WC rollen
- 2x uitgestanste cirkels
- stempelafdruk
- acrylverf en kwast
- ijzer koord,
- nietmachine,
- extra sterke lijm of lijmpistool
en materiaal om te versieren

Elke rol eerst door midden voorzichtig vouwen, zorg ervoor dat de buitenranden NIET plat worden!!!


Daarna met de nietmachine eerst de randjes van elke rol vast maken en daarna alle 4 rollen aan elkaar weer vast maken.

Je kunt de rollen voor extra vastigheid nog van binnen met lijm aan elkaar plakken.

Is de lijm droog of koud (i.v.m. lijmpistool) geworden, dan kun je het met acrylverf in de gewenste kleur verven. Ik heb het met ijsblauw gedaan.


Nu met een dikke laag lijm een van de cirkels erop plakken, even omdraaien en de tweede cirkel plakken.


Je kunt ook voordat je de cirkels aan de basis plakt met een gewenst stuk materiaal ertussen nog aanbrengen...
Nu is het klaar om het verder naar eigen wens en smaak te versieren. En als laatste het koord vast te maken!




De gebruikte stempel:
- Bigsby Wreath

Heel veel plezier met het maken van dit kerstversiering! ;D

De bron komt uit Whiff of Joy blog.

groetjes Ula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula