Volgers

dinsdag 25 september 2012

EKEF #134


Vandaag hebben we bij EKEF een nieuwe uitdaging voor jullie. Het is een kleurenuitdaging met als OPTIE: "Er op uit". De kleuren zijn: groen met eventueel een vleugje oranje en/of blauw. De meiden van team Roze hebben weer prachtige creaties gemaakt, dus kijk even op ons blog en doe gezellig mee!
Onze sponsor van deze week is:


Hier ook mijn voorbeeld-kaart en deze keer zonder een stempel! Ik heb alles met mijn Cameo uitgesneden.
Succes iedereen!

Bedankt voor jullie lieve reacties

9 opmerkingen:

  1. whow Ula.... Ik vind hem super.Wat een werk heb je geleverd! Geweldig!

    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kunstwerk !

    Prachtig om naar te kijken.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig geheel Ula, echt super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk kaartje, erg leuk gedaan!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaart super gedaan.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi kaartje leuk gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi en origineel kaartje.
    Heel leuk gedaan.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave "erop uit" creatie!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula