Volgers

donderdag 20 september 2012

Voor een Jarige, maar anders....


Het is weer een tijdje geleden, dat ik een kaart met 3D plaatjes heb gemaakt, maar omdat mijn vriendin jarig zou worden en van katten houd heb ik deze kaart gemaakt. Ik heb deze leuke vel op mijn vakantie in Engeland gevonden en dacht ik meteen,dat een leuke uitdaging erin zat. Ik ben zelf  tevreden over het resultaat en mijn vriendin heeft deze ook al ontvangen, dus nu kan ik het ook aan jullie laten zien.
Met behulp van nestabilities heb ik de kaart gesneden, de vlinders, fijne takjes en mini bloemen met pons en de krul-takje met mal van MFT (MY FAVORITE THINGS).

Bedankt voor jullie lieve reacties

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Ula. Je vriendin vond hem zeker ook wel prachtig.De kleuren zijn ook erg mooi. Pons van de vlinder vind ik ook super!

    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart Üla en dat plaatje van dat poesje is een schatje.
    En de kleurcombinatie is zoooooo mooi.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieffie van een kaart Ula! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig hoor heel leuk kaartje geworden.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart Ula. Leuke vorm ook.

    Groetjes,Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Ula
    Wat heb je een prachtig mooi kaartje voor je vriendin gemaakt.
    Echt schitterend.

    Groetjes Jannie


    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem super mooi Ula, zo fleurig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula