Volgers

maandag 26 november 2012

DML #45


Vandaag ook een nieuwe uitdaging bij DML verzonnen door DT collega Yvonne:
"Let it SNOW"...
Maak een echte winterse kaart en gebruik de kleuren blauw en wit. Leuk toch nu de tijd van het maken van kerstkaarten is aangebroken!
De basiskaart heb ik bij een kennis met haar Tim Holz stans uitgesneden (staat al op mijn wenslijst). Het designpapier met glitter komt uit Action. De kader is van Marianne Design net als de hulsttakjes. Verder alleen nog een paar sneeuwvlokjes en glitter.
De pareltjes zijn met parlenpen gemaakt.

Bedankt voor jullie lieve reacties

11 opmerkingen:

  1. super mooi kaartje in mijn lievelingskleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart is dit weer.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwwwwwwww wat een prachtige kaart en wat een mooie kleuren. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Ula....mooi gekleurd en leuke details heb je gebruikt...ik vraag me af welke mal van Tim Holtz dat is???
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Margreet,
      Ik moest het even opzoeken, maar hier is die dan. Het heet: Tim Holtz Plaque - Postage :D
      liefs Ula

      Verwijderen
  5. Oooh Ula wat een schitterend kaartje!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wooowwww wat een super mooi kaartje zeg, prachtig!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige winterse kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie weer Ula.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is weer geweldig mooi Ula! Super uitgewerkt de wedstrijd!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula