Volgers

zaterdag 17 november 2012

Sinterklaas komt bijna...


Het is al een tijdje geleden, dat ik wat nieuws ging ontwerpen. Om het met mijn trouwe en al bestaande volgers (GRAAG jullie blogadres erbij) goed te maken, stel ik deze patroon weer gratis vrij.
Het is een easel-kaart in de vorm van een klomp, dus helemaal in Hollandse sfeer. Jullie kunnen het 2 weken lang als PDF bestand, HIER aanvragen!
Daarna is die in mijn winkeltje te vinden.
Het leek me leuk om iets, voordat Sint in Nederland komt, te maken.
Ik heb een klomp als uitnodiging gemaakt, daarop kunnen jullie op de strook met schoentjes of cadeautjes nog de namen of tijd opschrijven.
Dus lieve volgers, het is voor jullie!

Bedankt voor jullie lieve reacties

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige klomp en leuk voor een sintkaart te maken.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Wat een leuke kaart! Super te gebruiken in deze tijd van het jaar!
    Groeten Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk kaartje Ula!!
    Super leuk zo met Sinterklaas.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke klomp- en Sinterklaaskaart.

    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk gemaakt.
    Fijne zondag

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk patroon!
    Het is echt een heel mooi kaartje geworden!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula