Volgers

maandag 11 februari 2013

DML #50



Vandaag heb ik een kaart voor jullie. Het is de Midway-reminder van onze challenge bij DML.
De opdracht is: "Valentijn". Jullie hebben nog een week om mee te doen. Op ons blog vind je een aantal mooie voorbeelden van mijn andere collega's. Op mijn kaart heb ik niet al te veel rood en roze gebruikt, ik vond dat het ook af en toe anders mag. De kader achter Tilda heeft hartjes genoeg en ook nog een grote hart achter en Tilda zelf houdt ook nog goed haar Valentijn-hartje vast.

Bedankt voor jullie lieve reacties

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Ula...vol met hartjes en toch niet zoetsappig...heel mooi...en Tilda laat haar hart vast niet afpakken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende Valentijnskaart.... jij bewijst maar weer eens dat het niet perse een mierzoete kaart hoeft te zijn.... prachtige kleuren!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Valentijnskaartje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your gorgeous, adorable card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een super lief en mooi Valentijns kaartje , Ula !

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula