Volgers

zaterdag 16 februari 2013

Warm of koud?


Hier nog een kaart gemaakt met een digi stempel van Bugaboo. Door het weer van de afgelopen dagen had ik zin gekregen om een kerstkaart te gaan maken. Rondom heb ik een kader met de pons van Martha Stewart geponst en met mal van Sizzix de grote sneeuwvlokken. Deze heb ik met ijskristallen bedekt.
En als laatste heb ik een paar pareltjes en strassteentjes gebruikt.
Met deze kaart doe ik graag mee met de volgende challenge:
Holly Jolly Christmas Challenge - 2 Dies and/or Punches

Bedankt voor jullie lieve reacties

5 opmerkingen:

  1. Beautiful cards. I love all the little details and the wonderful image that you have chosen.
    Thank you for joining us at Holly Jolly this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk vrolijk kaartje Ula, super leuk!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula