Volgers

maandag 22 april 2013

Extra inspiratie #17 KLEURENUITDAGING



Vandaag wil ik jullie nog een kaart laten zien, die ik voor Creative Cutting Challenges heb gemaakt.
Het is een voor de kleurenuitdaging (rood-wit-blauw OF oranje-wit) . Jullie hebben dus nog een week tijd om mee te doen aan onze uitdaging.
Het is leuk om te maken met zo'n vrolijke en lieve digi van 2 Cute Ink.
De andere voorbeeldjes heeft ons gastdesigner Astrid en DT lid Margret gemaakt en als jullie hier kijken dan zie je ze ook.

Succes en bedankt voor jullie lieve reacties

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stempel is dat, en een mooi kaartje
    heb je ermee gemaakt ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh this is fabulous, love the image and colours.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ula,

    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula