Volgers

woensdag 3 april 2013

Relax...




Zoals jullie zien heb ik nog een kaartje gemaakt. Een simpel kaartje voor een man met dit lieve beertje.
Ik heb een hele leuke achtergrond van Design on Cloud 9 hiervoor gebruikt en om het goed zichtbaar houden, heb ik verder niet zo veel meer versierd. Ik heb ook de sketch ervan gebruikt.
Ik heb een smal strookje veranderd daarin met een bredere zigzag.

Mijn kaart wil ik laten meedoen aan de uitdaging van:
- designs on cloud9 - background shapes and/or borders
- sketch and stash challenge - #110

Bedankt voor jullie lieve reacties

8 opmerkingen:

  1. Prachtig! Mooie kleuren, schattige stempel... Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een supermooie kaart Ula! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card I love the image and you have coloured it so beautifully. Thank you for joining in the fun with us at Sketch n Stash x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gorgeous card - super cute image as well
    Many thanks for joining us at Sketch N Stash this week
    Hugs
    Doreen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die heb je leuk gemaakt deze kaart en ik vind
    de stempel helemaal geweldig, zo mooi ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card Ula,love the cute image^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula