Volgers

vrijdag 20 december 2013

Winter of geen winter?




Zo dames en heren, hier mijn volgende kaart die ik jullie wil laten zien.
Geïnspireerd door een kaart die ik bij Else heb gezien.
Als het goed is ook al aangekomen bij de ontvanger. Alles uitgesneden met mijn Cameo en bewerkt met parelmoer acrylverf, sneeuw en ijspegels.
Ik heb een stempel van Magnolia gekozen voor iemand die ervan houdt. Het is een oudere stempel, maar niet minder leuk dan de stempels uit de nieuwe series en nog steeds erg leuk om te gebruiken.

Bedankt voor jullie lieve reacties,

4 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Üla! En wat mij betreft mag het wel droog en zonnig vriesweer worden deze winter, maar sneeuw zie ik liever alleen op een kaart ;)
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk winters kaartje, mooi hoor.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super kaartje en leuk zo in het rond !
    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula