Volgers

donderdag 19 december 2013

Zo rustig en stil...




Ik heb vandaag voor jullie weer een andere soort kaart. Ik heb dit keer voor de rustige, nostalgische en een beetje vintage kleuren gekozen.
En een van de leukere stempels van Magnolia met een kerkje.
Er was hier niet veel extra meer voor nodig. Een sierlijk kader van Spellbinders, frame van hobbyklei, lantaarn van MD en nog wat glitter. De achtergrond heb ik met stempel set en inkt van Stampin'Up gemaakt.

Ik doe graag mee met de uitdaging van:
- Our Creative Corner - A Very Vintage Christmas


Bedankt voor jullie lieve reacties en felicitaties i.v.m. de verjaardag van mijn dochter.

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Üla en inderdaad, meer toevoegingen zijn niet nodig!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww helemaal geweldig deze kaart, de kleuren, de
    achtergrond, alles !
    Gezellige (knutsel) week ☺
    Liefsss Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou dit ziet er stralend en rustig uit,echt een geweldig mooie kaart! vast hele fijne feestdagen toegewenst door corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig nostalgisch kaartje Üla, heel mooi.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous! Such a delightful and beautifully designed card! Thanks for sharing with us at Our Creative Corner - Love from Laura xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The winter scene is an absolute delight and I love the little frame in the corner - a very beautiful card. Thanks so much for joining us at Our Creative Corner this month. Anne x

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula