Volgers

maandag 17 februari 2014

CCC #38 Recept

Vandaag begint de nieuwe uitdaging bij Creative Cutting Challenges.
Het thema is: "Recept (1 Kant of lint, 2 swirls en 3 bloemen)". Dus alles mag, als je maar het recept 100% volgt!
Het is denk ik weer een leuke en brede uitdaging voor iedereen en je zou echt op ons blog moeten kijken wat mijn DT collega's voor moois hebben gemaakt!
Volgende week volgt mijn creatie als extra inspiratie.
De sponsor is: My Besties
Die kennen jullie zeker met haar meisjes met van die grote ogen en zoete jurkjes met veel kant en plooien. :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula