Volgers

zaterdag 15 februari 2014

Liefde is...







Ik wil jullie deze bag laten zien. Ik heb het voor een collega gemaakt. Deze keer in meer hartstochtelijke liefdeskleuren, dan het gebruikelijke wit of crème.
Alle accentjes heb ik met de mallen van MFT gesneden, alleen de grote bloem met een pons van Stampin Up en het randje met een Martha Stewart pons. De stempel met bruidspaar is van Mo Manning en het cirkeltje met tekst kun je in mijn winkeltje vinden.


Dit kaartje doet mee met de volgende challenge:
- Mo's Digital Challenge #221 - "Love is..." w/a Mo image.

Bedankt voor jullie lieve reacties

6 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart Ula, en rood kan heel goed bij het huwelijk , 't is toch de kleur van de liefde.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig doosje Ula. Mooie spulletjes heb je gebruikt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Üla, leuke stempel en prachtige stansen!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh how pretty is this! Love the little box and your embellishments are great! Thanks for playing along at Mo's DP Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige bag heb je gemaakt !!
    En ik houd wel van die rode / roze kleurtjes.
    Schattige stempel en mooi gekleurd.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. what a perfect gift. love the shades of red!
    Thanks for joining us this week at Mo's digital pencil challenge for my "Love is..." challenge Good luck! x

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula