Volgers

zondag 13 juli 2014

Nieuwe catalogus Stampin' Up

De nieuwe catalogus is binnen en ik laat het jullie natuurlijk heel graag zien.
Mocht je nog niet in het papieren bezit zijn, klik dan hier of op de foto voor de digitale versie.

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/EU/2014_AC/20140601_AnnualCatalog_en-GB.pdf

De catalogus van Stampin' Up! telt maar liefst 249 bladzijden met daarin héél véél ideeën hoe je de exclusieve producten van Stampin' Up! kunt gebruiken.
Het is eigenlijk een schitterend ideeënboek, van hoge kwaliteit.

Bedankt voor jullie lieve reacties

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula