Volgers

maandag 28 juli 2014

Extra inspiratie CCC #49 Zomer/vakantie



Vandaag laat ik jullie zien wat ik als extra inspiratie voor de nieuwe uitdaging bij Creative Cutting Challenges heb gemaakt.
Het thema is: "Zomer/vakantie". De bloemen heb ik met een stans van Sizzix gemaakt, druppeltjes water erop met een transparante Parlen pen en het kader met slippertjes ontworpen op mijn Cameo.
En de stempel is weer van Mo Manning (Little Umbrella).
Wij hebben twee leuke sponsors:
Jaliska
en
Kreatief Enter

De uitdaging duurt i.v.m. de vakantie 3 weken dus tot zondag 11 augustus.
Heel veel plezier en succes!

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk zomers kaartje (terwijl hier de regen met bakken uit de lucht komt) ;)
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekker zomerse kaart Ula, met vele vrolijke kleurtjes
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula