Volgers

zaterdag 8 augustus 2009

Daagje in Amsterdam


Volgens de weerberichten voor vrijdag zal er al wat bewolking en misschien regen komen.Dus dachten we nog even wat leuks doen en zo hebben we voor Amsterdam gekozen.Dat was het dan nog een uitstapje met de kinderen voor dat de vakantie afgelopen is en iets van de hoofdstad laten zien.We gingen rondje in het centrum maken en op de bekendste straten lopen, even 1 uur met de boot door de grachten (heerlijk op het water) en nog naar NEMO.

Nog meer gezien, dat de bedoeling was, de rest mocht wel over een jaar of tien. :-P
We kwamen te dichtbij bij de Wallen .... en onze jongste-kerel deed de ogen wijd open naar de dames achter de ramen ... ;-O
Mijn dochter vond het helemaal niks.Ze kijken ons zo raar aan, mama!

Het was dus toch een warme dag geworden al iets minder dan op donderdag !!
Te weinig mee om te drinken, dus we moesten nodige elke keer bijtanken !!! :-(
Dorst, dorst...

Leuk uitstapje, maar dat blijft alleen erbij.Sorry dames uit Amsterdam, maar het is niks voor ons.Te warm, te druk en te krap.En dat kost tegenwoordig ook behoorlijk wat!
Met de extra reis met de trein, tja nooit meer met de auto die kant op, en echte pizza voor avondmaaltijd, hebben we ruim 250 euro voor ons viertjes opgemaakt ! :-O

Thuis gekomen nog wat drinken... en bijkomen van alle warmte.Vandaag pas ben ik weer met een kaartje begonnen ... die komt nog!

3 opmerkingen:

  1. Ja Ula een dagje is leuk in Amsterdam, maar dan weer vlug naar huis, want idd erg druk en 1 dag voor zoveel geld is eigenlijk niet meer leuk vind ik, maar dat is met zoveel dingen die je doet zodra je de deur uitgaat. Maar ja zolang het kan toch maar genieten ervan. groetjes Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whahahahahah.... Super...
    Ik weet er alles van met die dagjes uit... Maar dan heb je ook wel wat gezien... hahahahhaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat een geld Ula,en dat voor een dagje Amsterdam,ik ben er ook nog nooit geweest.
    Maar ik heb er ook geen behoefte aan.
    Soms kom ergens te dichtbij ,wat voor die kinder oogjes eigenlijk niet hoef.
    Ik ben zo blij dat ik daar niet woon

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula