Volgers

woensdag 12 augustus 2009

Na een eerste en drukke werkdag, toch weer even wennen, ben ik zeer aangenaam verrast met twee nieuwe awards !!!  :-O

Een van Jill gekregen:

Thank you so much Jill !!!

en de tweede van Bianca :

O wat lief zeg, BEDANKT meid !!!

Ik moet alleen nog uitvinden, hoe het verder werkt.Ik heb er nog niet zo veel ervaring mee .... maar ik ben er zeer vereerd en blij mee !!!

Ik ben wel met een paar nieuwe kaartjes bezig in opdracht van een winkel hier, maar ik moet tenminste totaal 24 stuks maken... , dus ben ik nog even bezig.
Ik probeer wel nog ertussen mijn eigen creatie te maken...
Bedankt !!!


2 opmerkingen:

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula