Volgers

woensdag 26 augustus 2009

Sneeuwvlokjes Kerstkaartje






Er was eens... zo beginnen alle sprookjes en Kerstverhaaltjes en dit kaartje doet me er veel aan denken.Ik ben nu zo goed als in de Kerststemming.  ;-).Dat gaat dus goede kant op, omdat ik met mijn nieuwste papiertjes nog wat kerstkaartjes ga maken. Dan kan ik zelf geen excuus meer gebruiken, dat ik er te laat mee ben begonnen ... hi, hi, hi.
Ik heb ook dit keer een nieuw stempeltje gebruikt en ik vind de stempels van Snoesjes heel erg leuk.
Ik heb bij Friday Sketchers deze sketch gezien en ik vond hem zo mooi.Lekker simpel, maar je kunt er zo veel kanten mee op.
Ik ben zelf tevreden mee en ik hoop, dat jullie die ook mooi vinden.
Bedankt voor het kijken en groetjes.

8 opmerkingen:

  1. Een heel snoezig kaartje Ula,
    heerlijk winters.
    Het papier en de kerststerren zijn prachtig.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Ula,leuke stempel,en wat een mooie kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohh Ula your card is gorgeous I love the snowflakes hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful card! This sketch works so well for Christmas and this stamp is fabulous!

    Beth xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo zusje!

    Ik vind jouw kaarten altijd zo mooi, er zit zoveel detail in, zo mooi kan ik ze nog niet maken. Maar ik doe mijn best, en kom gauw weer eens een lesje bij je halen.

    Groetjes van Emmy xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula