Volgers

zaterdag 5 juni 2010

Comeback and 40 !!! :O

Het duurde toch veeel langer dan ik eerst dacht. Ook nog een paar extra zorgen, hebben mij niet echt in de stemming gebracht om nog actief te zijn op mijn blog en bij jullie reacties te plaatsen.
Maar eindelijk is de meeste drukte achter de rug en ook een paar redenen om blijer te zijn:
- ik heb eindelijk de examens achter de rug en nu nog even de officiële uitslag afwachten (al duurt het echt heel lang),
- ik ben ertussen 40 jaar "jong" geworden al moet ik er nog wel even wennen!

- ik heb ook eindelijk meer tijd over om leuke dingen te doen!
 
En nu ook met volle kracht verder en heerlijk te gaan knutselen en de eerste creaties te plaatsen .....

Bedankt voor langs komen en groetjes

5 opmerkingen:

  1. Ula ik hoop snel weer wat creaties van je te zien! Fijn dat je weer terug bent!

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. welkom terug in blogland, en we kijken uit naar je nieuwe creaties, en nog gefeliciteerd met je verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ula, fijn weer wat van je te horen.
    Kijk al uit naar je nieuwe creaties.
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag.

    Fijne zondag,groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Ula welkom terug in blogland! Nog van harte gefeliciteerd met je 40ste verjaardag!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom terug Ula, gefeliciteerd nog met je 40e verjaardag hihi went vanzelf.

    Je kaarten zijn hartstikke leuk geworden en gezellig dat je weer terug bent.

    Liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula