Volgers

zondag 13 juni 2010

Voor mijn vader


Hier ook natuurlijk een kaartje voor mijn eigen vader.Die mag niet ontbreken tussen al mijn werkjes.Mijn vader is gek op vissen en af en toe heeft hij wel een grote stuk te pakken, dus deze kaartje is echt iets voor hem.

Ik doe ook mee aan:
double dutch challenges-#45 - Dad's Treat

GEBRUIKTE MATERIALEN:
Papier: grijs, groen, blauw en DIGI design papier
Stempels: Stampavie ??? 
Ponsen: nestabilities, borderpons bubbles en cuttlebug emb. sterren
Embellishments: charm, eyelets en scrapper's floss
Color Medium: Cat's Eye, copics

Bedankt voor het kijken en groetjes

5 opmerkingen:

  1. fantastic male card Ula, I love the colours you've used hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig en dan ook wel een heel toepasselijk kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje voor jouw vader. Er zal hij zeker heel blij mee zijn :-)
    Leuke stempel, trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Ula,leuke stempel,mooie kleuren.
    daar zal hij vast blij mee zijn.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt voor je vader echt geweldig gaaf.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula