Volgers

maandag 7 juni 2010

Vaderdag kaartje


Een vriendin van mij, maakt zelf geen kaartjes, dus ze heeft mij gevraagd of ik er eentje voor haar vader wilde maken.Een opdrachtje tussendoor en het moest stoer en  eenvoudig te zijn ... OK als het maar niet te rustig is.
Maar ik kon dat niet helemaal laten, dus toch een speels stukje lint en ook 3 mini pareltjes net als bij de golfbal ;P
Het tekst in het cirkeltje heb ik ook zelf gemaakt en het afdrukje heb ik een tijd geleden gekregen. 

GEBRUIKTE MATERIALEN:
Papier: wijnrood, zilver en digi design-papier
Stempels: High Hopes 
Ponsen: nestabilities, cirkel pons en borderpons zig-zag 
Embellishments: lint en parels 
Color Medium: Cat's Eye, copics markers

Bedankt voor het kijken en groetjes

7 opmerkingen:

  1. prachtig is die en super origineel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat een prachtig en heerlijk stoer kaartje.
    De stempel is echt super gaaf en het papier is heel erg mooi.
    Fijn dat we weer kunnen genieten van al je moois Ula.
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the metal plate look! Great card! Thanks for playing the High Hopes challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fabulous card Ula, perfect for a man.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Ula,leuke stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje Ula, heel prachtig. Wanneer is bij jullie in Nederland vaderdag? Bij ons in Duitsland is vaderdag aan Hemelvaar.
    Nog gefeliciteerd voor jouw verjaardag - sorry, ik weet het is al een tijdje geleden - ben ik vergeten. Ik hoop je hebt desondanks toch een leuke dag gehad ;-)
    Groetjes
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula