Volgers

maandag 14 maart 2011

3e Challenge Dutch Magnolia Lovers...



Het is alweer maandag en ook de tijd voor een nieuwe challenge bij DML. Deze keer willen we graag dat je een kaart in de kleurcombinatie BRUIN - ROZE - WIT/CREME maakt + gebruik de techniek van Distressen (denk hier aan rafel-randjes). Het is dit keer een hele leuke idee van Yvonne en ik neem aan dat velen van ons zich hier snel en makkelijk kunnen vinden. Dus voor meer info en de voorbeeldjes kijk HIER en ook bij de andere dames van DT, wat voor moois en speciaal hebben zij dit keer gemaakt. De prijs is ook erg leuk en beschikbaar gesteld door Angelique van Scrap & more!

Ik vond eigenlijk leuk om bij deze Tilda wat van gehaakte dingen te gaan gebruiken en daarom heb ik weer een grote bloem en als een achtergrond cirkel gemaakt.
Ook heb ik met veel randjes deze keer gewerkt. Ik hoop, dat jullie mee gaan doen en ik wens jullie heel veel plezier met deze opdracht!

GEBRUIKTE MATERIALEN:
Papier: cardstock en scrappapier BG "Bittersweet" en Marianne Design Eline's paper bloc Nursery Girl
Stempel:
Magnolia
Ponsen: MS borderpons kant, Nellie's borderstans en hoekjes, pons blaadjes, nestabilities
Embellishments: gehaakte bloem en grote cirkel en Dew drops
Color Medium:
Cat's Eye en Copics

Bedankt voor jullie reacties groetjes

8 opmerkingen:

  1. Hij is helemaal super!! Mooi dat haakwerk erbij.
    Groetjes van Ageeth x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje geworden hoor,heel leuk.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is dit schattige kaartje in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg mooi kaartje Ula....je haakwerk ziet er ook prima uit....ik heb mijn moeder aan het haken gezet!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Ula,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterend kaartje Ula! Mooie kleuren en prachtige details.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi en lief kaartje Ula.
    Prachtig deze kleuren combinatie.
    De gehaakte bloem en randje zijn helemaal Super gaaf.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alweer zo'n mooie kaart! Dat haakwerk vind ik ook erg leuk. Maar zelf begin ik daar maar niet aan.
    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula