Volgers

zondag 13 maart 2011

Love...



Ja, af en toe laat ik jullie toch wel verrassen met weer een ander soort kaart. Deze keer eentje die weer gemaakt is met Cricut (cartridge "Cindy Loo") en nog lekker bewerkt met mijn super programma! Ik heb twee boompjes aan elkaar geplakt en de hartjes erin "gegraveerd". Ik ben nu met een nieuw ontwerpje bezig en binnenkort ga ik ook hier showen.
Het is druk met kaartjes maken een paar jarigen achter elkaar, dan weer een paar jubilarissen en ook een paar kleine opdrachtjes en dat betekent door te gaan en lekker bezig zijn.
Deze kaart is voor mijn broer en zijn vrouw ook weer 14 jaar getrouwd! De tijd vliegt echt zo snel.
Ze houden ook van strak en simpel, dus het kaartje is prima geschikt voor ze. Alleen nog bewerkt met embossing en inkt. Met deze kaart doe ik me met de challenge van Fantabulous Cricut. Daar is de uitdaging "Tree Time", dus een boom gebruiken.

Bedankt voor het kijken en groetjes

7 opmerkingen:

  1. Very pretty trees! Thank you for joining us at FCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a pretty card! Thanks for joining Challenge Me Monday at FCCB :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Ula,
    Inderdaad een heel andere kart dan ik van jou gewent ben. Maar deze is ook prachtig. Ik moet toch eens weer kijken naar de Cindy loo cartridge.
    Succes met de challenge!
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig is dit originele en stijlvolle kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love those 2 little hearts! Very pretty card, thanks for joining us at FCCB this week!
    Lisa C

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very cute!! Love the shape!!
    Thanks for Playing with us @ FCCB!!
    TFS!! Take Care!!
    Jennie @ http://earthyscrap.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula