Volgers

dinsdag 15 maart 2011

Spring/LENTE ...




Al duurt het nog even tot officieel de lente komt, toch laat die wat meer van zich zien en voelen.
En wij hebben er allemaal natuurlijk erg veel zin in! Ik heb gisteren in de tuin gewerkt en daarna was ik met mijn kaartje begonnen. Ik heb een paar adresjes waar ook de Paaskaarten naar toe moeten. Dus er was eens weer een gelegenheid om er nog eentje te maken. Deze keer met een hele lieve stempel van Karens Doodles "Bunny Girl". Ook bij Karen's Doodles Challenge 54 is thema: Spring.

De kaart, bloemen en letters zelf heb ik met mijn Cricut gemaakt. De letters eerst nog geembosd en alle randjes met inkt bewerkt.
Het is ook mijn nieuwste ontwerpje en die komt in mijn winkeltje als SVG, MTC en pdf bestand te staan (naar eigen keuze). Kijk ook bij mijn andere Cricut creaties. Het afdrukje heb ik met Action Wobbles vast gemaakt, zo gaat het lekker heen en weer wiebelen. En een paar van deze, heb ik van mij hele lieve vriendin kunnen overnemen! Dankjewel schat! :X

Deze kaart doet mee bij:
- Stampin' For The Weekend - Springtime

Bedankt voor jullie berichtjes groetjes

14 opmerkingen:

  1. Wow! Wat een schitterend kaartje Üla! Krijg er meteen een voorjaarsgevoel bij! Super!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Ula, hij is toppie hoor maar lijkt wel erg veel op de kaart van het Duo Challenge Blog.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gedaan en lijkt idd veel op die van het duo challenge blog. Je hebt het prachtig gemaakt hoor! Frisse lentekleuren om lentekriebels van te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Ula! Geweldig gewoon. Krijg extra zin in de lente als ik dit zo zie.
    Die Action Wobbles zijn echt leuk he?!
    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow Ula, this is just delightful, what a clever card and such lovely attention to detail. Your colouring is superb :)

    Thanks for joining us at Karens Doodles this week :)

    Elaine ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattig kaartje, prachtig in die vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend gemaakt Ula,prachtige kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wow Ula you've surpassed yourself this week.
    I love this!!! A fantstic card and great use of Karen's image.
    Thanks for joining us on Karen's Doodles
    Anne x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig leuke kaart!!!

    Ik hoop dat het maar gauw "spring" wordt...

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijk en mooi kaartje Ula, mooi ontworpen!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Ula,
    wat een schattig kaart. Mooie kleuren en zo een lief stempeltje :-)
    Groetjes
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh my this is the sweetest card ever.. soo cute.. wonderful job on this weeks challenge...Thanks for playing along with Karen's Doodles :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ula , wat een allerschattigst lente - kaartje is dit ! Die stempel is zo lief ! En een origineel modelletje voor een kaart. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula