Volgers

vrijdag 14 oktober 2011

Spinner Card


Benodigheden:
- 1x blanco kaart van 11,5x 17 cm
- een strook cardstock van 5,5x 17 cm
- 2 stuk designpapier 11x 16,5 cm en 5x 17 cm
- 1 stempelafdruk (niet te groot)
- 2x 2 cent muntjes
- 2 nestabilities cirkels
- schaar, liniaal, pons (word window) en potlood
- dubbelzijdig plakband, lijm en hogere foam blokjes (6mm)
- gewenste materialen om te versieren


Neem de kaart en plak het grootste stuk designpapier erop.
Dan plak je een strook van 5x 17 cm op cardstock van 5,5x 17 cm.
Halverwege pons je met de pons een stuk van 12 cm lang en laat aan beide kanten een stuk van 2,5 cm vrij. Kijk op de foto.


Nu plakje twee muntjes met een foam blokje aan elkaar vast. Leg één achter de strook en de andere aan de voorkant.
Deze hoogte heb je nodig om het plaatje makkelijk te laten rollen.
Kijk naar de foto.




Dan plak je ook extra foam stukjes op de strook zelf en hoog genoeg, zodat het muntje erachter makkelijk kan bewegen.


Snij een geschubde cirkel en bewerk en kleur ook jouw plaatje. Neem een niet al te grote maat om het makkelijk te laten rollen op je kaart. Op de FOTO.


Nu plak je het op je kaart en je kunt nog de zijkanten extra versieren.

GEBRUIKTE STEMPEL:
- Fairy Fun

ERG VEEL PLEZIER MET MAKEN!
De bron: Ik heb het een keertje op YouTube gezien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula