Volgers

vrijdag 14 oktober 2011

Workshop 8 - Spinner Card



Hallo allemaal, het is al bijna weekend! :D
Maar eerst hebben we voor jullie bij KD NL een nieuwe workshop voorbereid. En ja, nu was ik weer aan de buurt. Deze keer een "spinner" kaart. Het is een rechthoekige kaart geworden, maar jullie kunnen gerust ook een vierkant maken en mogelijkheden qua afbeeldingen zijn genoeg!
Ik heb een stempel van Karen genomen en het is: Fairy Fun.
Ik heb hele leuke designpapier gekregen (nogmaals bedankt! :D) en toen wist ik meteen welke stempel ik daarvoor ging gebruiken.

Bedankt voor jullie lieve reacties groetjes

10 opmerkingen:

  1. wat is dat geweldig leuk,vroeger was ik weg van kaarten die ""bewogen.
    Maar ik vind ze nog steeds fantastisch!!!!

    groetrjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh Ula wat een superleuke kaart!! Zo heerlijk vrolijk! En die dig is ervoor gemaakt!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart, ik ken hem wel, heb hem ooit ook eens gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat superleuk zeg!!! En dat papier is geweldig!! Lekker vrolijk!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woow wat een super gave kaart Ula!! Wat een geweldig vrolijk papier, en ja daar past de digi zeker goed bij.

    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig Ula....je afbeelding past idd zo goed bij het papier!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend gemaakt Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ula , wat een super vrolijke kaart !! Erg leuk idee. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een super gaaf kaartje, zo leuk. Heb je prachtig gemaakt.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula