Volgers

maandag 10 oktober 2011

Ula's chrysanten... ;D


Ik kon het helaas niet via de mail beantwoorden, dus bij deze...
Voor Karin en iedereen die het ook graag wilt weten. :D
De bloemen heb ik met de stans van Bosskut gemaakt. Er staan daar 4 bloemen en die heb ik per een bloem dubbel uitgestanst (totaal 16 stuks + nog twee kleintjes). Ik wilde warme goudbruine chrysanten maken. Twee kleinste bloemen heb ik met ponsje zon en mini daisy geponst. Eerst alle enkele bloemen nog met inkt bewerkt en dan de randjes van de blaadjes zachtjes opgerold. Voor dat ik ze op elkaar ging plakken eerst elke bloem een klein stukje tegenover vorige bloem gedraaid.
Ik hoop, dat het duidelijk is. Veel plezier met maken! :D

Bedankt voor jullie lieve reacties
groetjes

2 opmerkingen:

  1. thnx Ula voor het uitleggen.
    vind de bloemen super mooi.

    Liefs, lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ula,

    Bedankt voor je uitleg! Ik ben volop bezig met het proberen van bloemen maken ;) Ik zal gelijk eens checken voor mijn email. Nogmaals bedankt en tot Blogs!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula