Volgers

zondag 1 januari 2012

Elke Kaart Een Feestje! Dat is nu een feit!


Zoals jullie al eerder konden lezen, gaan wij definitief stoppen met KD NL blog, maar achter de schermen zijn we druk bezig geweest met de voorbereidingen van ons nieuw blog...
Elke Kaart Een Feestje! dat is de naam van ons blog in een heel vernieuwd jasje.
Wij als DT leden hebben ook erg veel zin om verder door te gaan en samen iets moois ervan te kunnen maken. Wij hebben ook nog drie nieuwe collega's erbij gekregen: Arjette, Jolanda en Peggy.
Dat was erg veel werk, maar ik hoop dat jullie het mooi vinden en ook spontaan en met z'n allen meedoen aan de nieuwe uitdagingen!
Ik wil bij deze ook zeggen, dat we erg blij zijn met onze twee collega's, die achter de schermen erg veel werk hiervoor hebben verzet en hele leuke sponsors voor ons hebben gevonden!
En die dames zijn: Renata en Mariska!!!
We zijn erg trots op ze!
BEDANKT meiden!
Wij hopen jullie te zien a.s. dinsdag bij EKEF blog waar de eerste uitdaging van start gaat!

Bedankt en hopen tot snel op ons nieuw blog
groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula