Volgers

zaterdag 28 januari 2012

Het vervolg over het kaartje van mijn zoon...

Hallo allemaal,
Ik had niet verwacht, dat ik dit berichtje zo snel zou schrijven, maar jullie zullen het niet geloven... maar het kaartje is al verkocht!
En het meest bijzondere ervan is, dat het van een onverwachte kant kwam... van een mede hobbyist, medeblogger en DT collega: CHRISTA!!!
Meid, nogmaals bedankt voor je gulheid!
Nu heb ik ook het berichtje en jullie zeer vriendelijke reacties aan mijn zoon durven te laten lezen! ;D
Hij vond het GAAF en jullie raden het al, hij zit te denken om nog een keer een kaart te gaan maken...
Ik ga wel improviseren mam, zei hij.

Bedankt voor jullie lieve reacties
groetjes

2 opmerkingen:

  1. Hoi Ula , graag gedaan !! Het kaartje is in het echt nog mooier.... En ik ben al benieuwd naar zijn volgende creatie.... Lieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat het kaartje verkocht is! Wat zal hij trots zijn!!! Wel weer shoween he zijn volgende kaartje!
    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula