Volgers

vrijdag 13 januari 2012

Opbergdoos

BRON: Splitcoaststampers
Ik heb er zelf een vierkante doos van gemaakt voor de kaarten tot 14,5 cm groot.


Benodigheden:
- cardstock of stevig designvel van 20,5 x 20,5 cm voor
de la
- voor de doos zelf: bovenkant 22x 18 cm en onderkant 21,8x 18 cm
- scor-pal (cm)
- potlood, liniaal, schaar
- stempelafdruk
- mini cirkel pons
- extra sterke lijm
- 2 of 4 eyelets
en materiaal om te versieren

Ril eerst de la van alle kanten op 3 cm op je scor-pal (cm).
Maak 4 inkepingen zoals op de foto en pons met het cirkel ponsje een halve cirkel
aan de voorzijde van de la.


Nu ook twee vellen voor het doosje zelf rillen.
2x op de lange kant en 1x op de korte kant op 3,5 cm.
Weer inkepingen maken met de schaar (zie FOTO).


Alle rillijnen nu goed vouwen en alle randjes met dubbelzijdig plakband of lijm vastplakken.


Aan de binnenkant van de deksel extra dubbelzijdig plakband plakken om beide delen goed op elkaar te kunnen vastmaken (zoals op de foto's)


Nu kan ook de la erin geschoven worden en het doosje is klaar om te versieren!


Neem de la uit het doosje en met een strookje papier en eyelets maak je een handgreepje eraan vast.





GEBRUIKTE STEMPEL:
- SweepMeOffMyFeet

ERG VEEL PLEZIER MET MAKEN!

groetjes Ula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula