Volgers

maandag 16 december 2013

Extra inspiratie CCC #33 Zwart + Wit + 1 kleur




Hier mijn creatie voor de lopende uitdaging bij CCC: "Zwart + Wit + 1 kleur".
De kaart heb ik met gesso en glitterpoeder bewerkt. Ik heb het stempeltje van Bugaboo (Little Penguin Winter) gebruikt.
De gestempelde en uitgesneden sneeuwsterren zijn van van Stampin'Up. Ik heb ze met een embossingpoeder bewerkt (eigenlijk 3 soorten: zilver, wit en holografic).
Onze sponsor voor deze uitdaging is Bugaboo.


Bugaboo

Jullie hebben nog één week de tijd om mee te doen. Dus vind je het leuk en zoek je een leuke uitdaging, doe dan mee!
Veel succes!

Bedankt voor jullie lieve reacties

4 opmerkingen:

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula