Volgers

maandag 9 december 2013

Nog even en dan is het Kerst...



Toch wil ik jullie langzamerhand mijn kerstcreaties laten zien, die ik wil maken.
Doordat ik te weinig knutseltijd heb, gaat het een stuk langzamer dan vorig jaar.
Hier een label in rustige kleuren en ook een beetje vintage-stijl.
Ik heb de mallen van Magnolia, Sizzix en Tim Holtz gebruikt. En ook hele mooie kleuren inkt van Stampin'Up en nog wat embossingpoeder en glitter.

Ik doe graag mee met de uitdaging van:
- Our Creative Corner - A Very Vintage Christmas

Bedankt voor jullie lieve reacties


10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig label Üla!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige label !
    Een fijn en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owowoww wat mooi...liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tag. Heel mooi.
    groetjes,
    peggy . Mollemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ula , wat een super gave tag is dit met al die prachtige mallen !! Mooi in blauw / bruin / wit. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a gorgeous tag! Thanks for sharing with us at Our Creative Corner - Love from Laura xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your tag is a real beauty, I just adore that frame. Thanks so much for joining us at Our Creative Corner this month. Anne x

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula