Volgers

maandag 30 december 2013

Extra inspiratie CCC #34




Hier mijn creatie voor de lopende uitdaging bij CCC: "Alles mag".
De kaart heb ik op verzoek van mijn buurvrouw voor haar kleindochter gemaakt.
De kaart heb ik met verschillende soorten acrylverf bewerkt. Ik heb de stempel van Magnolia gebruikt.
De uitgesneden golven heb ik door verschillende embossingmallen gedraaid. Ik heb nog een paar transparante dots gebruikt voor de druppeltjes.
Onze sponsor voor deze uitdaging is Jaliska.


De uitdaging loopt tot zondag 5 januari 2014. Dus vind je het leuk en zoek je een leuke uitdaging, doe dan mee!
Veel succes!

Bedankt voor jullie lieve reacties

6 opmerkingen:

  1. Super hoor heel speciaal.

    prettige feesten

    malika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat heb je die gaaf gemaakt, echt heel mooi !

    Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
    lekker genieten en knutselen.
    Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
    en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig gemaakt Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Üla
    Een originele kaart heb je gemaakt. De druppels lijken net echt. Fijne jaarwisseling. Groetjes Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart is dit. Goed voor een B of C diploma. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula